Jarosław Malec drugim mechanikiem Mitsubishi w Europie
Mechanik z łódzkiej firmy zdobył drugie miejsce w europejskiej edycji Olimpiady Mechaników Mitsubishi Motors.
Jarosław Malec, mechanik z łódzkiej firmy Satall (autoryzowana stacja serwisowa marki Mitsubishi), został finalistą ogólnoświatowej Olimpiady Mechaników Mitsubishi Motors. Polak zdobył też drugie miejsce w europejskiej edycji olimpiady.
Wśród Polaków nie ma lepszego.
Spośród 83 polskich mechaników, Jarosław Malec z łódzkiego autoryzowanego serwisu MMC Satall, odniósł sukces zdobywając drugie miejsce w europejskim finale Olimpiady Technicznej dla Mechaników Mitsubishi Motors.
Udział brało 18 państw reprezentowanych przez 18 uczestników.
W europejskim finale Olimpiady przyznano 5 nagród dla zawodników z 5 krajów:
- pierwsze miejsce przypadło mechanikowi z Holandii,
- drugie z Polski,
- trzecie z Wielkiej Brytanii,
- czwarte z Francji
- piąte z Austrii.
Jarosław Malec, który był też zwycięzcą olimpiady w Polsce w 2019 roku i zdobywcą 2. miejsca w tej rywalizacji w 2018 roku, uczestniczył w lutym 2024 roku w tokijskim ogólnoświatowym finale konkursu, w którym wzięło udział 25 mechaników z 25 krajów na całym świecie.
Jak pokazują powtarzane co roku badania satysfakcji klientów, marka Mitsubishi słynie z bardzo wysokiego poziomu obsługi i technicznej biegłości mechaników. Liczne szkolenia i konkursy, które poszerzają, utrwalają i weryfikują wiedzę techniczną, to ważny element motywujący ich do rozwoju zawodowego. Wiedza i doświadczenie mechaników są sprawdzane podczas wiele etapów eliminacji – najpierw krajowych a następnie europejskich i ogólnoświatowych. Zadania praktyczne i teoretyczne polegają na demontażu, weryfikacji, regulacji i montażu podzespołów oraz naprawach z użyciem uniwersalnego testera i innych narzędzi diagnostycznych. Pozwalają na ocenę umiejętności i łatwości posługiwania się dokumentacją techniczną, narzędziami diagnostycznymi oraz znajomości diagnozowanych obwodów, systematyki i logiki procesu diagnostycznego oraz szybkiego wskazania miejsca występowania usterki.
Jacek Olszewski, trener techniczny i specjalista ds. wsparcia technicznego w Astara Poland:
Wysoka jakość obsługi to nasza obietnica wobec użytkowników samochodów Mitsubishi. By ją spełnić i utrzymać tak wyśrubowany poziom przez lata, konieczne są nieustanne szkolenia i weryfikowanie wiedzy naszej kadry, takie, jak Olimpiada Techniczna Mitsubishi Motors. Dlatego tak bardzo cieszymy się z międzynarodowych sukcesów reprezentanta Polski, które przynoszą dumę sieci serwisowej w naszym kraju i na arenie międzynarodowej, potwierdzając efektywność naszych programów szkoleniowych.